من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم: تو را دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی!

من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی تر از غم ندیدم

به اندازه ی غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم: تو را دوست دارم

جهان یك دهان شد هم آواز با ما:

تو را دوست دارم، تو را دوست دارم
 
 
"قیصر امین پور"


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت22:25---23 دی 1393
از مطالب وبلاگ شما استفاده کردم
وبسایت عرفان والپیپر با وبلاگ ها هم تبادل لینک می کند
درصورت موافق بودن ما را با عنوان "عرفان والپیپر لینک" کنید وخبردهید تا مانیز شما را لینک کنیم

عرفان والپیپر.....والپیپر سخنان بزرگان...سخنان فلسفی....والپیپر مذهبی......اینفوگرافیک

http://ewallp.ir
پاسخ: لینک شدین


ریحانه
ساعت22:17---23 دی 1393
سلام عزیزم . ریحانه ام . تبادل لینک موافقی ؟
پاسخ: بله لینک شدی ریحانه جون


پسرک
ساعت23:25---22 دی 1393
سلام. وبت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

] [ 19:46 ] [ باران ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید